Juhtkond
Raina VilkesKoolijuht
Matemaatika
raina@emilikool.ee
Raina: "Olen tänulik võimaluse eest alustada tööd Emili Koolis. Minu jaoks on koolis töötamine tõeline privileeg ning suurepärane võimalus anda oma panus ümbritsevasse ühiskonda, nii tänases kui ka homses maailmas. Minu veendumus on, et kool peaks olema mitmekesisuse ja loovuse koht, kus ühiselt õpime, kasvame ning väärtustame iga õppija unikaalseid andeid ja huvisid. Mulle on oluline suhtlemine, koostöö ja kaasamine. Olen veendunud, et igalt inimeselt ja olukorralt on midagi õppida ning sellest lähtuvalt olen alati avatud kuulama, toetama, kaasama ning seadma uusi eesmärke. Usun, et koolijuhi ülesanne seisneb suuresti meie meeskonna ühtsuse loomises. Näen ennast koolijuhi rollis inimesena, kes on alati olemas, kes mõistab ning kes teeb kõik endast oleneva, et meie õpilastel, õpetajatel, lapsevanematel ja kogukonnal oleks koos kõige parem teekond."
Mariin Veskimäe
Õppejuht 1.-4. klassid
Eesti keel ja kirjandus
mariin@emilikool.ee
Leelo Valgma
Õppejuht 5.-9. klassid
9. L klassijuhataja
Eesti keel ja kirjandus
leelo@emilikool.ee
Leelo:"Olen suur-suur kirjandussõber ja usun südamest, et lood annavad meile võimaluse näha maailma kellegi teise pilgu kaudu ja kogeda olukordi, kuhu me ehk ise ei satukski. Seda on väga vaja. Olen õnnelik, et saan neid tõekspidamisi jagada paljudega ning oma tegevusega rikastada suuremat lugu kui ainult minu enda oma. "
Enely Raja
Haldusjuht ja direktori juhiabi
enely@emilikool.ee / 58542288
Enely: "Kool saab olla toimiv keskkond vaid siis, kui kõik selle liikmed panustavad rõõmu ja entusiasmiga. Emili koolis saab iga liige julgelt ja avatult rääkida oma ideedest ja arenguvõimalustest. Selline motiveeriv keskkond aitab teha oma tööd täisväärtuslikuna."
Teele Utt
KogukonnajuhtHuviringide koordinaator
teele@emilikool.ee
Carol Tarre
Arendusjuht, eelkooli juht, kooli asutaja, nõukogu liigecarol.tarre@emilikool.ee
Carol: "Kool on paik, kus on lapse sõbrad, inspireerivad õpetajad, huvitavad õppetegevused, võimalus ennast proovile panna ja end ületada. Lihtne on uutest teadmistest vaimustuda, kui need on lapsele huvipakkuvad, aga kui ta õpib, et ka nendest teemadest, mis alguses tunduvad igavad või hoopis liialt rasked, on võimalik leida "suhkrutükike" ja suur eduelamus, siis oleme andnud edasi aluse elukestvale õppele."