Õpetajad

Diana Krahe

1.D klassiõpetaja
diana.krahe@emilikool.ee

Hanna-Liisa Hussar

1.H klassiõpetaja
hanna-liisa.hussar@emilikool.ee

Grete Suurväli

1. klasside abiõpetaja
grete@emilikool.ee

Liis Uueküla

2.L klassiõpetaja
liis@emilikool.ee
Liis: "Minu jaoks on oluline arvestada iga õpilase individuaalse võimekusega ja luua turvaline keskkond, kus õppida ja julgelt maailma avastada. Me ei tea, missugune elu või millised töökohad minu õpilastel tulevikus on, aga saan aidata teil omandada võimalikult laia silmaringi ja soovi end pidevalt täiendada ning juurde õppida. Usun, et tänu sellele on maailm neile avatud ja nad võivad saada ükskõik kelleks."

Meeli Pipar

2.M klassiõpetaja
meeli@emilikool.ee

Sandra Tigane

2.S klassiõpetaja
Inglise keel
sandra.tigane@emilikool.ee
Sandra: "Minu unistuseks on olnud töötada koolis, mis lihtsalt ei taha õpilastele selgeks teha õpetatavaid aineid, vaid pakkuda kogemust, mis tulevases elus meenutades toob tagasi positiivseid ja elamusi täis mälestusi ning annab oskused olla edukas ja iseseisev inimene. Selle võimaldamiseks tahan ka õpetajana ise pidevalt areneda ja minu õppimist motiveerivad andekad, targad, ilusad, edukad ja lõbusad kolleegid. Selle kõik olengi Emili Koolis leidnud."

Anneliis Lepp

2. klasside abiõpetaja
Pikapäevarühma õpetaja
anneliis@emilikool.ee

Helen Aasna

2. klasside abiõpetaja
Pikapäevarühma õpetaja
helen.aasna@emilikool.ee

Eliis Raaper

3.E klassiõpetaja
eliis@emilikool.ee

Veronika Sernjuk

3.V klassiõpetaja
veronika.sernjuk@emilikool.ee

Kris Kiipus

4.K klassiõpetaja
kris@emilikool.ee

Kairi Meressaar

4.L klassiõpetaja
kairi@emilikool.ee

Aveli Meeles

5.A klassijuhataja
Muusika
KiVa tiimi juht
aveli@emilikool.ee
Aveli: "Muusika on minu suurim armastus ja rõõm ning selle jagamine lastega minu elutöö! Minu suurimaks eesmärgiks on lastes muusikaarmastuse tekitamine ja haritud kontserdipubliku kasvatamine. Eestis on nii suur ja võimas muusikatraditsioon ja tahan, et iga laps minu klassist, saaks sellest osa! Soovin luua turvalise õpikeskkonna, kus iga lapse mõte ja hääl on tähtis. Pean eriti oluliseks, et muusika tunnist lahkudes oleks laste tuju hea ja patareid jätkuvaks koolipäevaks laetud!"

Heili Helene Metsalu

5.H klassijuhataja
Kunstiõpetus
heili.helene@emilikool.ee
Heili Helene: "Olen tänulik, et mul on võimalus töötada Emili Koolis. Soovin, et iga õpilane tunneks end hästi ja turvaliselt. Kunstitund annab päevas selle hetke, kus arendada enda loovuslikku poolt ja anda võimalusi uuteks avastusteks. Annan endast kõik, et igas päevas oleks vähemalt üks uus teadmine, mida õpilane endaga homsesse kaasa võtta saab."

Alice Aaviksoo

6.A klassijuhataja
Loodusained
alice@emilikool.ee
Alice: "Minu eesmärk on luua selline õpiruum, kuhu õpilased tahavad tulla, kusjuures füüsiline keskkond on sealjuures lihtsalt koht, kus kõik kokku saavad. Olulisem on muuta õpiteekonnad selliseks, et iga päev oleks väärt kokku tulemist, koolis olemist, millegi uue nägemist või kogemist. Arvan, et õpetaja ülesanne on tekitada huvi ja emotsioone, anda võimalusi uurida ja pusida, saada vilunumaks ja tegeleda oma isiklike soovidega, kombata piire ja õppida üheskoos toime tulema, nägema ennast vajaliku osana ja osaleda loomeprotsessides, kus kõrvaltvaatajana osalemine on küll võimalik, ent ise panustamine põnevam ja tasuvam."

Anna Mändmaa

6.M klassijuhataja
Vene keel
anna@emilikool.ee
Anna: "Minu jaoks on väga oluline sõbralik ja toetav atmosfäär klassis, kus õpetaja ja õpilased on üks meeskond. Omalt poolt teen kõike, et lastel tekkiks huvi ja tahtmine õppida midagi uut. Tahan, et nad tunneksid minuga ennast hästi ja mugavalt. Uue keele õppimine on alguses hirmutav ja arusaamatu. Mul on väga oluline anda lastele teada, et eksimine on oluline osa õppimise protsessist. See aitab neil areneda ja koos saame kõigega hakkama."

Kristi Neuwahl

7.K klassijuhataja
Eripedagoog (Keevise)
kristi@emilikool.ee
Kristi: "Soovin toetada lapsi nende arenemisel ja sisendada nendesse usku oma võimekusest. Iga laps peaks tundma, et tema individuaalsus ja isikupära ongi kõige olulisem ja Emili Kooli turvaline õpikeskkond toetab seda kõige paremini. Paindlikud lahendused, individuaalne lähenemine ning avatud suhtlemine on mulle õpetamisel olulised ning saan seda kõike oma töös kasutada."

Pille Juus

7.P klassijuhataja
Liikumine
pille.juus@emilikool.ee

Kerli Vallmann

8.K klassijuhataja
Geograafia, bioloogia
kerli@emilikool.ee
Kerli: "Ma soovin, et minu õpilased oskaksid luua ning leida seoseid ning tunneksid end seotuna keskkonna ja ühiskonnaga enda ümber. Soovin anda neile edasi algteadmise sellest, kuidas nemad ise ning maailm nende ümber toimivad, selleks et nad saaksid ja oskaksid juba ise edasi uurida, täpselt nii sügavalt või pinnapealselt kui see nende eluga seostub. Ootan, et mu õpilased vaataksid maailma avatud,ning uudishimulike silmadega ja küsiksid õigeid küsimusi õigetel hetkedel."

Oskar Helde

8.O klassijuhataja
Eesti keel ja kirjandus
oskar@emilikool.ee
Oskar: "Minu jaoks on oluline, et igal õpilasel oleks julgust ja tahtmist astuda läbi salapäraste uste, mis viivad neid imelistesse maailmadesse, kus nad võivad olla detektiivid koos Kalle Blomkvistiga, õppida võlukunste Harry Potteriga või seigelda salaseltsiga mööda Supilinna tänavaid. Soovin oma nõu ja jõuga olla sellel teekonnal neile teejuhiks, kelle poole nad saavad alati vajadusel pöörduda. Meil on koos nõnda palju avastada ja seda muidugi ka üksteisega jagada, sest sõbrale head raamatut soovitada on uskumatult hea tunne."

Helle Taks-Titarenko

Aineõpetaja - eesti keel, matemaatika, loovained
helle@emilikool.ee
Helle: "Minu jaoks on oluline luua koos õpilastega uutele ideedele avatud ning innustav õpi- ja lugemiskeskkond. Samuti leian, et õpetaja ning õpilane kasvavad just kogemuse kaudu. Õppimise-õpetamise tee ei ole ühesuunaline tee, vaid pidev vastastikune protsess. Lastelt tagasi peegelduv soe ja õpetlik kuma kujundab mind ning annab õpetamisele eesmärgi."

Kristo Siig

Ajalugu ja ühiskonnaõpetus
kristo@emilikool.ee
Kristo: "Mina tahan olla toeks, et tulevased põlved kujundaksid paremat maailma. Selleks vajavad nad ühest küljest akadeemilisi teadmisi ja oskust neid rakendada, aga teisest küljest loovust, sotsiaalseid oskusi ja digipädevust. Mulle meeldib, et Emili Koolis tegeletakse mõlema küljega ja mitte ühega teise arvelt, vaid süsteemselt ja sünergiat otsides."

Sandra Tuuna

Ajalugu ja ühiskonnaõpetus
sandra.tuuna@emilikool.ee

Kadi Tiitsen

Eesti keel ja kirjandus
kadi.tiitsen@emilikool.ee
Kadi: "Õpetajana hindan kõige rohkem õpilaste eripära ja olen vaimustunud, kui nutikad ja avatud on tänapäeva lapsed. Minu eesmärk on luua hooliv ja turvaline õpikeskkond, kus iga õpilane tunneb end väärtuslikuna ning saab areneda iseseisvaks ja vastutustundlikuks inimeseks. Usun, et igas õpilases peitub potentsiaal, mida tuleb toetada ja julgustada, mitte piirata. Minu jaoks on õpetamine midagi enamat kui lihtsalt teadmiste edasiandmine—see on inspireerimine ja suunamine. Oluline on, et õppimine oleks põnev ja tähenduslik, et õpitu päriselt õpilase sees ellu ärkaks."

Hanna Marrandi

Eesti keel ja kirjandus
hanna.marrandi@emilikool.ee

Rauno Talussaar

Füüsika ja keemia
rauno.talussaar@emilikool.ee

Elina Käsperova

Hispaania keel
elina.käsperova@emilikool.ee

Assol Trifonova

Hispaania keel
assol.trifonova@emilikool.ee

Kelly Kaukes

Inglise keel
kelly@emilikool.ee
Kelly: "Minu jaoks on oluline, et õpilased omandaksid keeleoskusi läbi reaalsete ja eluliste tegevuste, kasutades kaasaegseid tehnoloogilisi lahendusi, mis muudavad õppimise kaasahaaravaks ja tõhusaks. Usun, et tänapäevane haridus peaks toetama õpilaste digitaalset kirjaoskust ning aitama neil keeleõppe kaudu avardada oma silmaringi ja valmistuda edukaks tulevikuks."

Marielle Moon

Inglise keel
marielle@emilikool.ee
Marielle: "Inglise keele õpetajana Emili Koolis olen pühendunud looma keskkonda, kus iga õpilane tunneb end turvaliselt ja väärtuslikuna. Soovin ka, et iga päev pakuks õpilastele võimaluse midagi uut õppida ja kogeda – olgu see siis uus sõna, väljend või hoopis uus mõtteviis. Keel on võti, mis avab ukse mitmekesisesse maailma, ning minu ülesanne on aidata õpilastel seda võtit kasutada."

Karmen Floren

Inglise keel
karmen@emilikool.ee
Karmen: "Mulle on hariduses oluline avastamisrõõm. Maailma mitmekesisuse kohta õppimine on mulle toonud palju sära silma ning avanud uksi hindamatutele kogemustele. Soovin suunata õpilasi seiklema erinevatel teedel, et nemadki jõuaksid eduelamusteni, mis sära silma toovad. Eksimine on õppimise loomulik osa ning leian, et selleta ei saakski. Ma arvan, et väljakutsed on ületamiseks ning soovin luua enda klassides turvalist ruumi mugavus- või paanikatsoonist õppimistsooni jõudmiseks. Ma soovin julgustada õpilasi koostööle nii omakeskis kui ka õpetajatega, sest meil kõigil on üksteiselt õppida ning tuge leida raskustest positiivsete tulemusteni jõudmiseks. Kuna inglise keel on kujunenud üheks suurtest maailma keeltest, siis soovin näidata, kuidas seda kasutada tööriistana enda tee edukal rajamisel."

Irina Nikonova

Kunst ja tehnoloogia
irina@emilikool.ee
Irina: "Olen õpetajana töötanud umbes kümme aastat. Ükski aasta pole teisega sarnane. Jah, on teatud baaselemendid, mis on nagu vundament ega muutu, kuid inimesed, kes mind ümbritsevad, on alati mitmekülgsed ja omanäolised. Kolleegid, õpilased, minu lähedased ja paljud teised, kes on seotud õpetamisega, annavad alati tõuke ja tohutu toetuse arenguks. Isikliku arengu muutustele lähenen loovalt ja taktitundeliselt. Suudan näha potentsiaali, mis on juba ammu sees olemas, kuid ei tea, kuidas esile tulla. See on keeruline töö, eriti neile, kes esmakordselt kohtuvad oma võimalustega, sest see nõuab palju tööd, kannatlikkust ja ennekõike austust iseenda vastu. Emili koolis on suured võimalused arenguks ja enesetundmiseks."

Margit Randver

Liikumine
Margit: "Olen 23 aastat töötanud suurtes mammutkoolides ja juhindunud vaid klassikalisest õppekavast. Emili kool tundus huvitav ja väljakutseid pakkuv. Projektõpe ja väikesearvulised klassikollektiivid on mulle alati ahvatlevad tundunud. Lisaväärtusena on Emili koolis juure südamega töötavad ja lisaks lastele ka kolleegidest hoolivad õpetajad.
Liikumisõpetajana olen pööranud staadioni puudumise pigem vooruseks. Ülemiste linnak pakub erinevaid võimalusi õpieesmärkide vallutamiseks. Liikumisõpetuse ainekava silmas pidades saame külastada linnaku spordiklubi, Trampoliinot ja rohealasid, mis võimaldavad erinevaid liikumismänge mängida. Oma klassidega on väga hea olnud kasutada rohelist kõnnikoosoleku rada. Tunnen, et Emili kool pakub mulle ja mu õpilastele õppimisvõimalusi."

Jarmo Karing

Liikumine
jarmo@emilikool.ee
Jarmo: "Õpetajana toetan igati lapse vajadust ja soovi liikuda ning liigutada. Et meil oleks kergem sel teel kulgeda, on oluline, et meil kui kaasteelistel, on kokkulepped, mis toetavad meie teekonda. Teekond on vägagi vaheldusrikas pakkudes igat sorti kogemusi. Vahel on see teekond käänuline, vahel hoogne, vahel pakub võidurõõmu, vahel kaotuse kurbust. Minu jaoks on oluline neist olukordadest järgmiseks korraks koos õpilastega õppida ja järgmisel päeval saadud kogemusi kasutada. Ma püüan seda iga päev teostada."

Elina Vaher

Matemaatika
elina@emilikool.ee

Veronika Sokolova

Matemaatika
veronika.sokolova@emilikool.ee

Liis Luha

Matemaatika
liis.luha@emilikool.ee

Ruslan Trochynskyi

Muusika
ruslan@emilikool.ee

Liis Viin

Muusika
liisviin@emilikool.ee

Alevtina Eelma- Kirilahha

Vene keel
alevtina@emilikool.ee
Alevtina: "Olen õnnelik, et olen võõrkeele õpetaja, sest iga keel see on nagu sild, mille abil inimesed leiavad üksteisele tee, suhtlevad omavahel ja sõbrustavad, avastavad enda jaoks palju uut ja huvitavat. Ja mina jagan rõõmuga oma teadmisi teistele. Minu jaoks on väga oluline tundides sõbralik, usaldusväärne ja soe atmosfäär, toetus, säravad silmad, uued teadmised ja oskused, mida õpilased võtavad kaasa. Ma annan endast parima ja alati usun õpilaste võimekusse, nad on tublid ja saavad hakkama. Tore on olla õpetaja!"