Meie inimesed

Raina Vilkes
Koolijuht
Matemaatika

raina@emilikool.ee
Raina: "Olen tänulik võimaluse eest alustada tööd Emili Koolis. Minu jaoks on koolis töötamine tõeline privileeg ning suurepärane võimalus anda oma panus ümbritsevasse ühiskonda, nii tänases kui ka homses maailmas. Minu veendumus on, et kool peaks olema mitmekesisuse ja loovuse koht, kus ühiselt õpime, kasvame ning väärtustame iga õppija unikaalseid andeid ja huvisid. Mulle on oluline suhtlemine, koostöö ja kaasamine. Olen veendunud, et igalt inimeselt ja olukorralt on midagi õppida ning sellest lähtuvalt olen alati avatud kuulama, toetama, kaasama ning seadma uusi eesmärke. Usun, et koolijuhi ülesanne seisneb suuresti meie meeskonna ühtsuse loomises. Näen ennast koolijuhi rollis inimesena, kes on alati olemas, kes mõistab ning kes teeb kõik endast oleneva, et meie õpilastel, õpetajatel, lapsevanematel ja kogukonnal oleks koos kõige parem teekond."

Mariin Veskimäe 
Õppejuht 1.-4. klassid
Eesti keel ja kirjandus

mariin@emilikool.ee






Leelo Valgma
Õppejuht 5.-9. klassid
9. L klassijuhataja
Eesti keel ja kirjandus

leelo@emilikool.ee

Leelo:"Olen suur-suur kirjandussõber ja usun südamest, et lood annavad meile võimaluse näha maailma kellegi teise pilgu kaudu ja kogeda olukordi, kuhu me ehk ise ei satukski. Seda on väga vaja. Olen õnnelik, et saan neid tõekspidamisi jagada paljudega ning oma tegevusega rikastada suuremat lugu kui ainult minu enda oma. "

Enely Raja
Haldusjuht ja direktori juhiabi
enely@emilikool.ee / 58542288
Enely: "Kool saab olla toimiv keskkond vaid siis, kui kõik selle liikmed panustavad rõõmu ja entusiasmiga. Emili koolis saab iga liige julgelt ja avatult rääkida oma ideedest ja arenguvõimalustest. Selline motiveeriv keskkond aitab teha oma tööd täisväärtuslikuna."


Teele Utt
Kogukonnajuht
Huviringide koordinaator

teele@emilikool.ee




Diana Krahe 
1.D klassiõpetaja
diana.krahe@emilikool.ee







Hanna-Liisa Hussar

1.H klassiõpetaja
hanna-liisa.hussar@emilikool.ee






Grete Suurväli
1. klasside abiõpetaja
grete@emilikool.ee








Liis Uueküla 
2.L klassiõpetaja
liis@emilikool.ee
Liis: "Minu jaoks on oluline arvestada iga õpilase individuaalse võimekusega ja luua turvaline keskkond, kus õppida ja julgelt maailma avastada. Me ei tea, missugune elu või millised töökohad minu õpilastel tulevikus on, aga saan aidata teil omandada võimalikult laia silmaringi ja soovi end pidevalt täiendada ning juurde õppida. Usun, et tänu sellele on maailm neile avatud ja nad võivad saada ükskõik kelleks."

Meeli Pipar
2.M klassiõpetaja
meeli@emilikool.ee







Sandra Tigane
2.S klassiõpetaja
Inglise keel
sandra.tigane@emilikool.ee

Sandra: "Minu unistuseks on olnud töötada koolis, mis lihtsalt ei taha õpilastele selgeks teha õpetatavaid aineid, vaid pakkuda kogemust, mis tulevases elus meenutades toob tagasi positiivseid ja elamusi täis mälestusi ning annab oskused olla edukas ja iseseisev inimene. Selle võimaldamiseks tahan ka õpetajana ise pidevalt areneda ja minu õppimist motiveerivad andekad, targad, ilusad, edukad ja lõbusad kolleegid. Selle kõik olengi Emili Koolis leidnud."

Anneliis Lepp
2. klasside abiõpetaja
Pikapäevarühma õpetaja
anneliis@emilikool.ee








Helen Aasna
2. klasside abiõpetaja
Pikapäevarühma õpetaja
helen.aasna@emilikool.ee






Eliis Raaper
3.E  klassiõpetaja
eliis@emilikool.ee






Veronika Sernjuk
3.V klassiõpetaja
veronika.sernjuk@emilikool.ee






Kris Kiipus
4.K klassiõpetaja
kris@emilikool.ee








Kairi Meressaar
4.L klassiõpetaja
kairi@emilikool.ee










Aveli Meeles
5.A klassijuhataja
Muusika
KiVa tiimi juht
aveli@emilikool.ee
Aveli: "Muusika on minu suurim armastus ja rõõm ning selle jagamine lastega minu elutöö! Minu suurimaks eesmärgiks on lastes muusikaarmastuse tekitamine ja haritud kontserdipubliku kasvatamine. Eestis on nii suur ja võimas muusikatraditsioon ja tahan, et iga laps minu klassist, saaks sellest osa! Soovin luua turvalise õpikeskkonna, kus iga lapse mõte ja hääl on tähtis. Pean eriti oluliseks, et muusika tunnist lahkudes oleks laste tuju hea ja patareid jätkuvaks koolipäevaks laetud!"


Heili Helene Metsalu

5.H klassijuhataja
Kunstiõpetus 

heili.helene@emilikool.ee
Heili Helene: "Olen tänulik, et mul on võimalus töötada Emili Koolis. Soovin, et iga õpilane tunneks end hästi ja turvaliselt. Kunstitund annab päevas selle hetke, kus arendada enda loovuslikku poolt ja anda võimalusi uuteks avastusteks. Annan endast kõik, et igas päevas oleks vähemalt üks uus teadmine, mida õpilane endaga homsesse kaasa võtta saab."


Alice Aaviksoo
6.A klassijuhataja
Loodusained
alice@emilikool.ee
Alice: "Minu eesmärk on luua selline õpiruum, kuhu õpilased tahavad tulla, kusjuures füüsiline keskkond on sealjuures lihtsalt koht, kus kõik kokku saavad. Olulisem on muuta õpiteekonnad selliseks, et iga päev oleks väärt kokku tulemist, koolis olemist, millegi uue nägemist või kogemist. Arvan, et õpetaja ülesanne on tekitada huvi ja emotsioone, anda võimalusi uurida ja pusida, saada vilunumaks ja tegeleda oma isiklike soovidega, kombata piire ja õppida üheskoos toime tulema, nägema ennast vajaliku osana ja osaleda loomeprotsessides, kus kõrvaltvaatajana osalemine on küll võimalik, ent ise panustamine põnevam ja tasuvam."

Anna Mändmaa
6.M klassijuhataja
Vene keel 
anna@emilikool.ee
Anna: "Minu jaoks on väga oluline sõbralik ja toetav atmosfäär klassis, kus õpetaja ja õpilased on üks meeskond. Omalt poolt teen kõike, et lastel tekkiks huvi ja tahtmine õppida midagi uut. Tahan, et nad tunneksid minuga ennast hästi ja mugavalt. Uue keele õppimine on alguses hirmutav ja arusaamatu. Mul on väga oluline anda lastele teada, et eksimine on oluline osa õppimise protsessist. See aitab neil areneda ja koos saame kõigega hakkama."


Kristi Neuwahl
7.K klassijuhataja
Eripedagoog (Keevise)
kristi@emilikool.ee
Kristi: "Soovin toetada lapsi nende arenemisel ja sisendada nendesse usku oma võimekusest. Iga laps peaks tundma, et tema individuaalsus ja isikupära ongi kõige olulisem ja Emili Kooli turvaline õpikeskkond toetab seda kõige paremini. Paindlikud lahendused, individuaalne lähenemine ning avatud suhtlemine on mulle õpetamisel olulised ning saan seda kõike oma töös kasutada."

Pille Juus
7.P klassijuhataja
Liikumine
pille.juus@emilikool.ee





Kerli Vallmann
8.K klassijuhataja
Geograafia, bioloogia
kerli@emilikool.ee
Kerli: "Ma soovin, et minu õpilased oskaksid luua ning leida seoseid ning tunneksid end seotuna keskkonna ja ühiskonnaga enda ümber. Soovin anda neile edasi algteadmise sellest, kuidas nemad ise ning maailm nende ümber toimivad, selleks et nad saaksid ja oskaksid juba ise edasi uurida, täpselt nii sügavalt või pinnapealselt kui see nende eluga seostub. Ootan, et mu õpilased vaataksid maailma avatud,ning uudishimulike silmadega ja küsiksid õigeid küsimusi õigetel hetkedel."


Oskar Helde
8.O klassijuhataja
Eesti keel  ja kirjandus
oskar@emilikool.ee
Oskar: "Minu jaoks on oluline, et igal õpilasel oleks julgust ja tahtmist astuda läbi salapäraste uste, mis viivad neid imelistesse maailmadesse, kus nad võivad olla detektiivid koos Kalle Blomkvistiga, õppida võlukunste Harry Potteriga või seigelda salaseltsiga mööda Supilinna tänavaid. Soovin oma nõu ja jõuga olla sellel teekonnal neile teejuhiks, kelle poole nad saavad alati vajadusel pöörduda. Meil on koos nõnda palju avastada ja seda muidugi ka üksteisega jagada, sest sõbrale head raamatut soovitada on uskumatult hea tunne."

Helle Taks-Titarenko
Aineõpetaja - eesti keel, matemaatika, loovained
helle@emilikool.ee
Helle: "Minu jaoks on oluline luua koos õpilastega uutele ideedele avatud ning innustav õpi- ja lugemiskeskkond. Samuti leian, et õpetaja ning õpilane kasvavad just kogemuse kaudu. Õppimise-õpetamise tee ei ole ühesuunaline tee, vaid pidev vastastikune protsess. Lastelt tagasi peegelduv soe ja õpetlik kuma kujundab mind ning annab õpetamisele eesmärgi."

Kristo Siig
Ajalugu ja ühiskonnaõpetus 
kristo@emilikool.ee
Kristo: "Mina tahan olla toeks, et tulevased põlved kujundaksid paremat maailma. Selleks vajavad nad ühest küljest akadeemilisi teadmisi ja oskust neid rakendada, aga teisest küljest loovust, sotsiaalseid oskusi ja digipädevust. Mulle meeldib, et Emili Koolis tegeletakse mõlema küljega ja mitte ühega teise arvelt, vaid  süsteemselt ja sünergiat otsides."

Sandra Tuuna
Ajalugu ja ühiskonnaõpetus 
sandra.tuuna@emilikool.ee






Kadi Tiitsen
Eesti keel ja kirjandus
kadi.tiitsen@emilikool.ee
Kadi: "Õpetajana hindan kõige rohkem õpilaste eripära ja olen vaimustunud, kui nutikad ja avatud on tänapäeva lapsed. Minu eesmärk on luua hooliv ja turvaline õpikeskkond, kus iga õpilane tunneb end väärtuslikuna ning saab areneda iseseisvaks ja vastutustundlikuks inimeseks. Usun, et igas õpilases peitub potentsiaal, mida tuleb toetada ja julgustada, mitte piirata. Minu jaoks on õpetamine midagi enamat kui lihtsalt teadmiste edasiandmine—see on inspireerimine ja suunamine. Oluline on, et õppimine oleks põnev ja tähenduslik, et õpitu päriselt õpilase sees ellu ärkaks."

Hanna Marrandi
Eesti keel ja kirjandus
hanna.marrandi@emilikool.ee






Rauno Talussaar
Füüsika ja keemia
rauno.talussaar@emilikool.ee

Elina Käsperova
Hispaania keel
elina.käsperova@emilikool.ee

Assol Trifonova
Hispaania keel
assol.trifonova@emilikool.ee

Kelly Kaukes
Inglise keel
kelly@emilikool.ee
Kelly: "Minu jaoks on oluline, et õpilased omandaksid keeleoskusi läbi reaalsete ja eluliste tegevuste, kasutades kaasaegseid tehnoloogilisi lahendusi, mis muudavad õppimise kaasahaaravaks ja tõhusaks. Usun, et tänapäevane haridus peaks toetama õpilaste digitaalset kirjaoskust ning aitama neil keeleõppe kaudu avardada oma silmaringi ja valmistuda edukaks tulevikuks."

Marielle Moon
Inglise keel 
marielle@emilikool.ee
Marielle: "Inglise keele õpetajana Emili Koolis olen pühendunud looma keskkonda, kus iga õpilane tunneb end turvaliselt ja väärtuslikuna. Soovin ka, et iga päev pakuks õpilastele võimaluse midagi uut õppida ja kogeda – olgu see siis uus sõna, väljend või hoopis uus mõtteviis. Keel on võti, mis avab ukse mitmekesisesse maailma, ning minu ülesanne on aidata õpilastel seda võtit kasutada."

Karmen Floren 
Inglise keel  
karmen@emilikool.ee
Karmen: "Mulle on hariduses oluline avastamisrõõm. Maailma mitmekesisuse kohta õppimine on mulle toonud palju sära silma ning avanud uksi hindamatutele kogemustele. Soovin suunata õpilasi seiklema erinevatel teedel, et nemadki jõuaksid eduelamusteni, mis sära silma toovad. Eksimine on õppimise loomulik osa ning leian, et selleta ei saakski. Ma arvan, et väljakutsed on ületamiseks ning soovin luua enda klassides turvalist ruumi mugavus- või paanikatsoonist õppimistsooni jõudmiseks. Ma soovin julgustada õpilasi koostööle nii omakeskis kui ka õpetajatega, sest meil kõigil on üksteiselt õppida ning tuge leida raskustest positiivsete tulemusteni jõudmiseks. Kuna inglise keel on kujunenud üheks suurtest maailma keeltest, siis soovin näidata, kuidas seda kasutada tööriistana enda tee edukal rajamisel."

Irina Nikonova
Kunst ja tehnoloogia 
irina@emilikool.ee
Irina: "Olen õpetajana töötanud umbes kümme aastat. Ükski aasta pole teisega sarnane. Jah, on teatud baaselemendid, mis on nagu vundament ega muutu, kuid inimesed, kes mind ümbritsevad, on alati mitmekülgsed ja omanäolised. Kolleegid, õpilased, minu lähedased ja paljud teised, kes on seotud õpetamisega, annavad alati tõuke ja tohutu toetuse arenguks. Isikliku arengu muutustele lähenen loovalt ja taktitundeliselt. Suudan näha potentsiaali, mis on juba ammu sees olemas, kuid ei tea, kuidas esile tulla. See on keeruline töö, eriti neile, kes esmakordselt kohtuvad oma võimalustega, sest see nõuab palju tööd, kannatlikkust ja ennekõike austust iseenda vastu. Emili koolis on suured võimalused arenguks ja enesetundmiseks."

Margit Randver
Liikumine 
Margit: "Olen 23 aastat töötanud suurtes mammutkoolides ja juhindunud vaid klassikalisest õppekavast. Emili kool tundus huvitav ja väljakutseid pakkuv. Projektõpe ja väikesearvulised klassikollektiivid on mulle alati ahvatlevad tundunud. Lisaväärtusena on Emili koolis juure südamega töötavad ja lisaks lastele ka kolleegidest hoolivad õpetajad.
Liikumisõpetajana olen pööranud staadioni puudumise pigem vooruseks. Ülemiste linnak pakub erinevaid võimalusi õpieesmärkide vallutamiseks. Liikumisõpetuse ainekava silmas pidades saame külastada linnaku spordiklubi, Trampoliinot ja rohealasid, mis võimaldavad erinevaid liikumismänge mängida. Oma klassidega on väga hea olnud kasutada rohelist kõnnikoosoleku rada. Tunnen, et Emili kool pakub mulle ja mu õpilastele õppimisvõimalusi."

Jarmo Karing
Liikumine
jarmo@emilikool.ee
Jarmo: "Õpetajana toetan igati lapse vajadust ja soovi liikuda ning liigutada. Et meil oleks kergem sel teel kulgeda, on oluline, et meil kui kaasteelistel, on kokkulepped, mis toetavad meie teekonda. Teekond on vägagi vaheldusrikas pakkudes igat sorti kogemusi. Vahel on see teekond käänuline, vahel hoogne, vahel pakub võidurõõmu, vahel kaotuse kurbust. Minu jaoks on oluline neist olukordadest järgmiseks korraks koos õpilastega õppida ja järgmisel päeval saadud kogemusi kasutada. Ma püüan seda iga päev teostada."

Elina Vaher
Matemaatika 
elina@emilikool.ee







Veronika Sokolova 
Matemaatika
veronika.sokolova@emilikool.ee

Liis Luha
Matemaatika
liis.luha@emilikool.ee

Ruslan Trochynskyi
Muusika
ruslan@emilikool.ee

Liis Viin
Muusika
liisviin@emilikool.ee

Alevtina Eelma- Kirilahha
Vene keel  
alevtina@emilikool.ee
Alevtina: "Olen õnnelik, et olen võõrkeele õpetaja, sest iga keel see on nagu sild, mille abil inimesed leiavad üksteisele tee, suhtlevad omavahel ja sõbrustavad, avastavad enda jaoks palju uut ja huvitavat. Ja mina jagan rõõmuga oma teadmisi teistele. Minu jaoks on väga oluline tundides sõbralik, usaldusväärne ja soe atmosfäär, toetus, säravad silmad, uued teadmised ja oskused, mida õpilased võtavad kaasa. Ma annan endast parima ja alati usun õpilaste võimekusse, nad on tublid ja saavad hakkama. Tore on olla õpetaja!"
          
Kersti Kelder
Sotsiaalpedagoog (Keevise maja)
kersti@emilikool.ee
Kersti: "Kui mõtlen, miks ma olen Emili Koolis, on vastus lihtne: Emilis on hea nii õppida kui ka õpetada. Emilis on suurepärane, ajas arenev õpikeskkond, mis võimaldab õpilastel kujuneda iseseisvateks, õiglasteks, elu põhiväärtusi kandvateks isiksusteks. Emilis on mitmekülgne õpetajaskond, kellel on akadeemiline vabadus rakendada teadmisi ja kogemusi oma parimal viisil, andes õppeprotsessile just selle oma näo, personaalse puudutuse, mida vajab iga laps üksi ja klass tervikuna. Ja lõpuks, Emili on kogukonna kool. See loeb meile kõigile!"

Liisa Väikmeri
Eripedagoog (Lõõtsa)
liisa@emilikool.ee
Liisa: "Minu eesmärk on toetada igat õpilast tema unikaalsel arenguteel, aidates avastada ja usaldada oma sisemist võimekust. Minu jaoks on igaüks eriline ja väärtuslik isiksus, kelle anded ja tugevused väärivad märkamist ja tunnustamist. 
Emili on koht, kus lapsed saavad tunda end turvaliselt ja aktsepteerituna just sellistena, nagu nad on. Meie keskkonnas on tähelepanus õpilaste individuaalsus ja isikupära, ja see loob aluse sügavale usaldusele ja avatud suhtlemisele. Ma usun, et ainult siis, kui õpilane tunneb end tõeliselt mõistetuna ja toetatuna, saab ta julgelt oma potentsiaali arendada. 
Minu töö keskmes on paindlikud lahendused ja individuaalne lähenemine, mis võimaldavad kohandada õpetust vastavalt iga lapse vajadustele ja tempole. Olen veendunud, et avatud ja aus suhtlemine loob tugeva koostööpinna, mis aitab kaasa arengule parimal võimalikul viisil. Nii saan tagada, et iga laps tunneb end väärtustatuna ja usub oma võimesse saavutada suuri asju."

Kelly Kits
IT-juht
Emili.TECH koolijuht
kelly.kits@emilikool.ee

Kelly: "Olen veendunud, et tehnoloogia peaks olema õppeprotsessi tugisammas, mitte lihtsalt segav tegur. Samuti usun, et tehnoloogiahariduse arengus on oluline roll õpetajate toetamisel ja koolitamisel, et neil oleks kindlustunne ja vajalikud tööriistad noorte juhendamiseks. Mul on suur rõõm toetada Emili Kooli õpetajaid ja õpilasi nende teekonnal, näidates, kuidas tehnoloogia võib rikastada õpikogemust ja avada uusi võimalusi tulevikuks. 
Emili.TECH tehnoloogiakooli juhtimine ja tehnoloogiaõppe edendamine noorematele ja vanematele õpilastele on minu südameasi. Minu jaoks on tähtis pakkuda lastele praktilisi ja loovaid lahendusi, mis toetavad nende arengut ja avardavad silmaringi. Usun, et igas õpilases peitub potentsiaal, mida saab välja tuua läbi kaasava ja inspireeriva õppe."

Liis Liivamägi
Asendusõpetaja
liis.liivamagi@emilikool.ee
Liis: "Olen asendusõpetaja, kes panustab õpilaste arengusse ja innustab neid avastama oma potentsiaali. Minu eesmärk on pakkuda toetavat ja inspireerivat õpikeskkonda, kus iga õpilane saab kasvada ja ennast proovile panna."

Airis Köhler
Abiõpetaja
airis@emilikool.ee

Carol Tarre
Arendusjuht, eelkooli juht, kooli asutaja, nõukogu liige
carol.tarre@emilikool.ee
Carol: "Kool on paik, kus on lapse sõbrad, inspireerivad õpetajad, huvitavad õppetegevused, võimalus ennast proovile panna ja end ületada. Lihtne on uutest teadmistest vaimustuda, kui need on lapsele huvipakkuvad, aga kui ta õpib, et ka nendest teemadest, mis alguses tunduvad igavad või hoopis liialt rasked, on võimalik leida "suhkrutükike" ja suur eduelamus, siis oleme andnud edasi aluse elukestvale õppele."

Silver Lume
Kooli asutaja, nõukogu esimees
silver@emilikool.ee

   
                                                                               
                         



Signe Suurväli
Kooli asutaja ja nõukogu liige
Signe: "Õppimine on tulemuslik vaid siis, kui õpiprotsess on lapsele põnev ja nauditav ning kui laps tunneb end koolis hästi. Selleks peavad olema eelkõige olemas õppimist soodustav ja last inspireeriv õpikeskkond ning lapse arengut igakülgselt toetavad õpetajad. Häid õpitulemusi ei saavuta läbi sunduse, vaid üksnes lapse loomupärast uudishimu kasutades ning temas huvi tekitades. Laps õpib asjad paremini selgeks neid ise avastades ning uurides. Sellest, milline on lapse esmane koolikogemus, kujuneb välja tema õppimissoov ja -võime kogu edasiseks eluks."

Viktoria Kukk, kooli medõde
terviseoendus@gmail.com
53651603
Kooliõe vastuvõtt toimub aadressil Keevise 2 2. korrusel tervisekabinetis igal neljapäeval 9.00-15.00. Iga kuu viimasel teisipäeval toimub plaaniline vaktsineerimine.